Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Evelina Tangen - 17 februari 2013 19:37

Igår var det nästan uppe med tuppen, Ebba var superpigg och jag var trött efter dålig nattsömn med mycket konstiga drömmar. Det blev en rejäl frukost med hela familjen för en gångs skull, det händer inte allt för ofta. Vid kvart i tio kom Thomas för att hämta Sebbe som skulle iväg på rally en sväng. Medans han var borta passade jag på att ha "tjejmorgon" men skumbad, måla naglar och riktigt göra oss fina. Vid två tiden kom Sebbe hem igen och hoppade i duschen för vid tre skulle vi vara i Ed på bowlingen. Sebbes farföräldrar firade Guldbröllop så de bjöd på bowling och super god mat. När det var slut tog vi oss en sväng till Tobbe, Alex och Nova för lite varma mackor och godismys till mello.


Idag var det upp igen för att göra någorlunda färdigt med tapeterna, resten får jag ta imorgon förmiddag. så röjde jag i köksskåpen vilket var behövligt för där hittade jag en massa skit ;) och nu sitter jag här själv framför dator och TV med dåliga söndagsprogram, för mina två <3 har fått besök av John Blund.



Presentation


Väntar mitt andra barn med BF 10 juni sedan har jag min goa dotter Ebba 3år och självklart min Sambo Sebastian

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards