Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Evelina Tangen - 12 februari 2013 11:39

Idag fyller mih lilla tjej hela 3år och då är hon ju inte så liten längre, hon vill ju absolut inte att jag säger min lilla Ebba utan det ska vara STORA. Idag gick jag och Sebbe upp tidigare för att sjunga och lämna presenterna i sängen, men väcka henne fick vi ju inte. Hon vaknade av att jag gick för att hämta presenterna, men lika glad för det blev hon. Massa presenter så på en morgon är ju inte fel ;) Så hon har suttit och lekt med sina saker hela morgonen. Men den roligaste presenten kan vi inte få upp förrän snön försvinner (lektorn m. rutschkana) som hon har önskat sig sedan hon var mycket liten :) Snart blir det att förbereda middagen och hennes önskemål var kyckling så det får bli kyckling i limesås och ris. Sedan ville hon ju ha tårta så det blir en dumleflufftårta. 


Är slö som vanligt och mår dåligt emellanåt och absolut när jag har ätit vilken känns helt fel, borde vara tvärtom tycker jag, men det är väl bara att gilla läget :S


Imorgon blir det förhoppningsvis dagis för Ebba efter lite feberdagar, bara feber vill hålla sig borta hela dagen och att den inte kommer tillbaka ikväll :S

          

Presentation


Väntar mitt andra barn med BF 10 juni sedan har jag min goa dotter Ebba 3år och självklart min Sambo Sebastian

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards