Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Evelina Tangen - 4 februari 2013 13:17

Oj nu har det inte blivit skrivet på länge så kanske är dags :)


Har som sagt fått tillbaka graviditetsillamåendet men denna gång så kommer det lite då och då så mår riktigt bra emellanåt. Oftatst när jag ätit är det som värst, men det känns som det borde bli bättre då. Men det är bara att bita ihop. Har varit en väldigt lugn vecka jobbat bara två dagar och en tredje dag blev det deligeringprov och aptmöte. I fredags fick vi besök av familjen Hedström så Ebba och Signe fick leka lite, klämde även in en fika ;) På kvällen åkte jag, Sebbe och Ebba till stan (Uddevalla) för att Sebbe skulle ha lite grejer till sin cross, men när vi kom ner så byggde dom om så allt var nerpackat. Det slutade med att vi fick åka hem och en fruktansvärt sur sambo. Lördagsmiddagen spenderades hos min syster som hade 30-års kalas med super god mat och tårta (gjorde av Madlen). Kvällen spenderades hos svärmor och svärfar med god mat igen och en massa mys. Söndagen spenderades på jobbet från 10-20 så blev ingenting gjort hemma denna helgen heller :)


Idag gick jag in i v.23 och växer lite för varje dag ;) Nu längtar vi redigt till juni då det är sagt att du ska titta ut <3


     
  

Presentation


Väntar mitt andra barn med BF 10 juni sedan har jag min goa dotter Ebba 3år och självklart min Sambo Sebastian

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards