Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Evelina Tangen - 9 januari 2013 15:24

Detta är första veckan på jobbet efter en lång sjukskrivning, Men en ganska lugn sådan eftersom jag jobbar natt och då blir det mest filmtittande andra natten gjord och bara två kvar. Men det är första gången denna nattvecka går super sakta, beror nog på att vi ska på RUL på fredag och längtan efter att se den lill* för första gången är oförklarlig  


Har svårt att sova efter jobbet men idag somna jag direkt vilket antagligen var behövligt, vaknade utvilad vid 13 tiden, upp för att äta frukost sedan hämta min going till dotter på förskolan. Och idag ville hon hem vilket inte är så vanligt, men gott att hon trivs ialla fall :) Nu sitter vi och väntar på pappa Sebastian och ser på barnprogram, eller Ebba ser och jag funderar lite på vad vi ska äta. Denna tråkiga matlaging, skulle vilja vara duktig på mat och någon gång få till något supergott till min två.



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Väntar mitt andra barn med BF 10 juni sedan har jag min goa dotter Ebba 3år och självklart min Sambo Sebastian

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards